Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary


Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..

Powered by Blogger.

July 27, 2011

U Kids Mart dalam Sinar Harian, 26 July 2011

Alhamdulillah, akhirnya tersiar juga hasil temubual ummi bersama wartawan Salwani Md Zain .  Pagi tadi ayah yang call ummi beritahu tentang temubual itu, katanya sudah tersiar.  Ayah yang excited sebab gambar Uwais keluar sekali.hehe.  Ayah cakap gambar ummi dan Uwais dekat buai.  Ummi pun tak ingat sangat, tapi sempat cakap dengan ayah, "oh, nasib baik gambar tu  abang, tak nampak gemuk kan...hehe".  Waktu hantar opah pergi kerja, baru ummi singgah petronas, beli satu akhbar Sinar Harian. 

Ummi bersyukur sangat kerana diberi peluang pada U Kids untuk dapat free advertisement sebegini. Moga Allah redha. Terima kasih juga buat Madam Hayati, Bekas Pensyarah ummi sewaktu di Matrikulasi UIA...


2 comments:

  1. np tak bg tau awal2?kalau tak leh gi bli..hehe

    ReplyDelete
  2. subhanallah! debit dan kredit Allah utk seorang ummi yg tabah..debit dan kredit kehidupan dari Allah..Allah ambil semula u'kasya tapi Allah ganti dengan yg lebih baik..uwais yag cerdik dan membesar dgn sihat, kejayaan di dalam perniagaan..dan paling penting..uwais membesar di depan mata...diasuh 24jam dgn tangan ummi...

    hikmah yg Allah sembunyikan utk insan yang tabah dan redho atas setiap ujian yg bertukar menjadi nikmat yang tidak terhingga..tanda kasih sayang Allah!

    ummu muhammad sangat bangga dengan ummu ukasyah! Semoga kami juga dikurniakan kekuatan yang serupa dlm menempuh sebuah perjalanan kehidupan..insyaAllah!

    ReplyDelete