Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

April 17, 2009

Muzakkir Amnan...

Muzakkir Amnan???Ini bukanlah nama yang ummi ayah pilih untuk baby ummi ini tetapi Muzakkir Amnan ni adalah cousin ummi...Ramai yang berteka-teki camnelah muka baby ummi ini nanti...Muka Arab ke seperti keturunan sebelah ummi atau muka Cina seperti keturunan ayah?...Tembam atau kurus? Putih macam ayah atau kopi susu macam ummi? Mata sepet macam ayah atau mata bulat seperti ummi?...Ummi ayah pun tak tau rupa baby...Apa-apa pun, yang penting, zuriat ummi dan ayah ini sihat dan jadi hamba Allah yang soleh...Ummi ayah rasalah kan gambaran muka baby ummi ini seperti muka Muzakkir Amnan...Ni yang ummi ayah rasalah...Pendapat kalian pula bagaimana??? Cuba lihat gambar-gambar di bawah sewaktu kami menziarahi Muzakkir Amnan di rumahnya...




4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. salam.. kak, comel la name baby tu.. hehe..baby pun comel gak =)

    ReplyDelete
  3. salam mawaddah! baby ni baby cousin ke baby korang? hik. cam mix mawaddah dgn hafiz je? ;p

    ReplyDelete