Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary


Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..

Powered by Blogger.

April 6, 2011

Uwais Kurang Sihat

Assalamualaikum Uwais,
Malam ni Uwais rasa macam mana? Rasa dah sihat sikit ke?  Alhamdulillah, ummi ayah tengok, Uwais sudah semakin sihat.  Sudah bergelak ketawa, senyum-senyum, semakin aktif, kurang sensitif, muka excited dan dah ada mood.  Panas badan pun dah kurang.  Ummi bersyukur sangat tau Uwais dah nak sihat sebab ummi ayah sentiasa tak keruan bila Uwais merengek.  Kiranya ini pertama kali tau Uwais demam sepanjang umur Uwais 6 bulan setengah ni..  Ayah pun dah cuti 2 hari sebab nak bersama-sama ummi untuk jaga Uwais.  

Jazakalllah ayah. Ummi ayah doakan agar Allah berikan kesihatan yang baik untuk mujahid kedua ummi ayah ni tau.  Uwais kan baby yang ceria.  Sedih ummi ayah bila tengok Uwais nangis dan moyok je.  InsyaAllah, esok Uwais akan bangun dengan muka yang ceria ye sayang.  

Semalam, walaupun Uwais demam, sempat lagi Uwais jadi model U KIDS sekejap sebab ummi tiada patung untuk dijadikan model MOTHERCARE 4 Position Carrier yang baru saja dijual di U KIDS.  Model ummi siap pakai cool fever lagi. hihi.  Jazakumullah kepada Uwais dan Ayah sebab jadi model tak berbayar U KIDS.  Eh ummi lupa, pastilah kena rembat satu MOTHERCARE 4 Position Carrier sebagai saguhati untuk Uwais dan ayah (CEO Buatmu Anakku Enterprise).  Lagipun, ayah sudah jatuh cinta dengan keselesaannya yang maksimum.  Yelah, ayah orang yang pertama yang cuba dulu sebab ayah yang nak pakai nanti.  Walaubagaimanapun, Ummi tetap setiap dengan ring sling ummi.hehe.  

Model U KIDS, Uwais al-Qarni dan CEO Buatmu Anakku Enterprise, Ayah. Ummi ni, kerani U KIDS je.hehe.  
Pesan Ummi: Ummi rindu abang `Ukasyah. Ayah pun rindu. Rindu sangat.  Uwais rindu abang tak?

1 comment:

  1. sporting nya uwais..demam pun sudi bantu ummi ye..anak soleh..moga cepat sembuh yea..rindu makcik anis nak jumpa uwais..

    ReplyDelete