Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary


Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..

Powered by Blogger.

April 20, 2011

Online Shop Sahabat-sahabat Ummi

Mawaddah nak kongsi link online shop khaulah dan sahabat-sahabat ummi...

Menjual madu asli dari yaman.  Adik Mawaddah ni memang duduk di Yaman.  Jadi jangan khuatir ye sebab memang confirm madu yang asli punye.  Tiada campuran gula.  Madu yaman ni pekat dan likat. Alhamdulillah, kalau sakit, batuk semua, Mawaddah dan Hafiz memang makan madu je. Encik pharmacist pun tak makan ubat.hehe.  Sebotol madu yaman ni, 500gm, harganya RM119 dan yang paling best, POSLAJU PERCUMA...Jangan lupa ziarah Yemeni Shoppe (klik sini) tau.

Dekat Happy Shop ni macam-macam ada. Dari keperluan ibu hingga ke anak.  Mawaddah suka sebab ada baju nursing. Mawaddah pun tengah bercadang-cadang nak beli satu T-shirt Pregnant & Nursing dari Happy Shop...Yang warna pink..hihi..Cadar Akemi pun ada tau. Kawan-kawan, jomlah cuci mata dan poket ye. Kalau nak tengok klik di sini ye Happy Shop

http://al-laylshoppe.blogspot.com/
Terdapat pelbagai baju muslimah dan dress yang menutup aurat untuk anak-anak perempuan yang kecil.  Cantik-cantik semuanya.  Tudung untuk anak-anak pun ada. Nasib tak de baby girl. kalau tak harus rembat semua.Untuk ibu-ibu pula, bukan saja t-shirt muslimah, jubah, blouse cantik semuanya.  Jomlah ziarah al-layl juga ye, klik je sini.

Mawaddah sudah dua kali menempah cheesetart di sini...Masuk kali ketiga untuk tempahan 600 biji... Service sangat baik..Respon cepat dan cheesetart yang sangat sedap.  Bak kata ummi Mawaddah, kemas dan gebu.  

Akhir kalam, Mawaddah nak jemput juga anda semua ke U KIDS. hehe.(sempat lagi tu nak iklankan sendiri punye).  Kalau nak tengok barang-barang yang dipilih sendiri dan dijual oleh ummi ayah yang cerewet, macam Mawaddah dan Hafiz boleh juga. Kebanyakan  items yang dijual di U KIDS juga dimiliki oleh Uwais al-Qarni.  
http://ukidsmart.blogspot.com/

Ok, sekian saja dari Mawaddah.  Mawaddah bukan duta mana-mana kedai online tau.. Sekadar berkongsi dengan kalian semua apa yang mawaddah tahu dan bantu rakan-rakan mempromosikan kedai mereka....terima kasih..^__^


4 comments:

  1. Salam mawaddah..

    Macam berminatla ngan madu tu..

    ReplyDelete
  2. Wslm,

    ok2..nnti boleh sms adik mawaddah, 019-3875973...kalau nak melalui mawaddah pun boleh juga..hehe..madu yaman ni best..mawaddah dalam pantang pn amalkan makan madu dan habbatus sawda`,,alhamdulillah...untuk health maintainance mmg elok...

    ReplyDelete
  3. Salam mawaddah.. me suke baca entry mawaddah dari arwah abang uwais sampaila ke keletah uwais.. dunno la kenapa me rasa tenang.. :)

    salam kenal ye mawaddah.. :)

    ReplyDelete
  4. huhu..rupanya mawaddah promote dlm entry ke..nmpak sgt dh lama tak buka private blog...xtahu entry2 terbaru kwn2 bloggers..yg sy tahu ni pun, ada customer cakap dia dtg jenguk blog shop sy sbb setelah di promote di blog mawaddah katanya..hehe..Alhamdulillah..terima kasih ye sahibati...readers semua, selalulah beli ngan mawaddah sbb servisnya mmg tip top..siap ada nasihat utk size yg terbaik g hehe..mmg memahami size anak pelanggannya yg satu ni ;p anyway:selamat maju jaya..moga bertambah rezeki dan semakin luas amin ;)

    ReplyDelete