Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

February 24, 2009

Ummi dah semakin sihat.....




Alhamdulillah, ummi dah beransur sembuh hari ini berkat makan madu. Muntah-muntah pun dah banyak kurang. Ummi bersyukur sgt sbb ummi dah ada selera nak makan, walaupun ummi rasa masih tak cukup lagi untuk ibu mengandung seperti ummi. Ayah pun selalu habiskan makanan ummi. Semalam, ummi tak berapa lena tidur. Bila telentang, rasa cam ada benda dalam perut ummi yang himpit diaphragm ummi. Bila ummi mengiring, sakit pinggang plak. Semakin hari, perut ummi makin membesar. Sekarang ummi tak dapat nak meniarap dah bila buat assignment sebab ada benda bulat dalam perut ummi. Waktu ummi teruk muntah-muntah, ummi cakap dengan ayah yang ummi rela perut besar dari muntah, tp bila dah kurang muntah dan perut dah besar skit, ummi rasa ummi rela muntah plak. Ish ntah apa-apa la ummi ni. Macam tak bersyukur je.

Sekarang ni, ummi pemalas sangat. Nak angkat buku-buku ummi sendiri pun ummi tak larat. Semuanya ummi harapkan ayah. Kasihan juga melihatkan suami yang terpaksa melayan kerenah isterinya ini. Ummi janji, bila ummi betul-betul sihat nanti, ayah plak manja dengan ummi ye.

Ummi tengah kat kelas ni. Rindunya kat zauj tercinta.

Baby cepatlah membesar tau, ummi dan ayah dah tak sabar nak jumpa baby.

Sayang sangat kat Abang dan Baby...

1 comment:

  1. tahniah atas kedatangan bakal insan baru dalam hidup. adalah luqman kawan =)

    ReplyDelete