Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary


Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..

Powered by Blogger.

July 21, 2009

Tag from Nursyahadah

Bekas kekasih saya adalah:
Mawaddah tak de bekas kekasih sebab abang adalah satu-satunya kekasih yang Mawaddah ada...dulu, kini dan selamanya...

Saya sedang mendengar:
Luahan hati sahabat saya...

Mungkin saya patut:
Tak pergi kelas pagi ni sebab memang tiada kelas pun...hehe...geramnyeeee...

Saya suka:
Suami, baby dan keluarga Mawaddah...suka duk kat umah gak...

Sahabat-sahabat baik sy:
Ramai...siapa sahabat baik Mawaddah, dia akan faham...

Saya Tak Faham:
Mengapa orang bersikap tak matang...

Saya kehilangan:
Datuk tersayang 21 jun yang lalu...

Ramai yg kata:
Pipi Mawaddah dah tak tembam seperti dulu lagi sejak pregnant lil mujahid ni...

Makna nama saya:
"Kasih Sayang"...

Cinta itu adalah:
Kerana Allah...

Di suatu tempat seseorang sedang:
Surf internet...

Saya akan cuba:
Bersabar sebab tak boleh tido malam sekarang ni...perut yang membesar dengan baby yang aktif tak mengizinkan ku tido dengan lena...

Ayat"Selamanya"membawa maksud:
Mawaddah akan bahagia...

Telefon bimbit saya:
Nokia 3310 generasi baru yang lebih kecil...tak tahu lah Nokia apa...yang penting boleh cakap dan SMS...

Bila saya terjaga dr tidur:
Melihat abang membuatkan Mawaddah gembira...

Saya meluat bila melihat:
Pasangan yang tak halal berpacaran...

Pesta/Parti adalah:
Tak pernah menghadiri pesta atau parti...

Haiwan yang paling comel yg saya pernah temui:
Fifi, kucing yang ala2 garfield kat umah Ummi...

Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya:
Umur 21 tahun sebab tika itu saya telah pun bergelar isteri...umur 22 tahun bila mendapat khabar bahawa saya bakal menjadi seorang ummi...umur 23 tahun bila tak lama lagi saya akan menyambut kelahiran hero saya..sungguh menggembirakan...

Hari ini:
Mawaddah nak gi klinik check lil mujahid, tapi sedang menunggu abang abis kelas dan amik Mawaddah kat hospital...

Malam ni saya akan:
Bertemankan lil mujahid, laptop dan buku-buku...banyak yang ingin diselesaikan...abang ada program..

Esok saya akan:
Settle kan pembelian barang lil mujahid melalui online store...

Saya betul2 x inginkan:
kelas yang diadakan waktu weekend ni...

Ketika sy lihat wajah saya di cermin pagi nie:
Saya semakin susut kerana sudah tak larat lagi membawa perut yang memboyot ni...

Pusat membeli belah / arked permainan:
Mawaddah suka shopping kat tempat yang menual barang2 berkualiti..

Makanan barat atau jepun:
Mawaddah dan abang suka makan "takoyaki" setiap kali berkunjung ke JJ...sushi pun mawaddah suka...

Bilik yg terang atau gelap:
Mawaddah semestinya suka kan kegelapan...rasa tak tenang bila berada dalam keadaan yang terang...

Makanan segera adalah:
Fast Food...saya tak suka makan pun...

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
Allah pilih kita sebab Allah tahu kita mampu hadapinya...

No comments:

Post a Comment