Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

June 6, 2011

Uwais Demam & Ayah On-call


Ummi pun rasa nak menangis sekali dengan Uwais....Balik bercuti, Allah izin, mujahid kecil ini demam...Bila demam, manja sangat dengan ayahnya...Tapi hari ini ayah on-call...Lepas Maghrib tadi Uwais sudah mula merengek sebut dan panggil ayah...Ummi pesan kat Uwais, `Sekejap lagi ayah balik ye..11.30 ayah sampailah rumah ye...Ni Allah beri ujian sikit pada Uwais...Kalau Uwais sabar, besar pahala tau`...Dalam dok cakap tu, mata duk jeling jam....Waaaa, 3 jam lagi baru ayah balik...Kena lah ummi pujuk Uwais...

Mohon kalian semua doakan Uwais diberikan kesihatan yang baik...Walaupun demam, Uwais masih aktif, masih kuat BF, masih selera makan dan masih nyenyak tidur...Cumanya, ana kecil ini tiada mood dan merengek sedikit mahukan ayah...

7 comments:

  1. ala uwais yang comel. get well soon tau!

    ReplyDelete
  2. semoga uwais cepat sembuh ye, sayang... minum susu umi banyak2. jangan nagis2, sian kat umi.

    ReplyDelete
  3. sian uwais..penat berjalan kut...cepat sembuh ye cayang

    ReplyDelete
  4. insyaAllah uwais kuat! (^_^)

    samalah mcm auni,kalau demam panas dia lebih manja dgn abah. semua nak abah yg buat....

    ReplyDelete
  5. kesian Uwais. Moga cepat sembuh. selamat berkenalan..

    ReplyDelete
  6. samelah muhammad demam jugak..baru sgt mlm ni sampai demam..Allah nak bagi ummi uwais dn mkcik pahale lebih sket ;)

    ReplyDelete