Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

June 13, 2011

Ring Sling vs Pouch Sling


Mawaddah suka sangat tengok potret di atas.  Dirakam sewaktu jaulah bersama keluarga tercinta di Cameron Highlands bersempena dengan meraikan kehadiran pengantin baru, along dan kak ijah.  Pouch sling yang Balqis pakai tu yang Mawaddah jahit sendiri sewaktu sarat mengandung Uwais. Yang Mawaddah pakai tu, beli di littlewhizz, jenama MummyHugs.  Model-model kecil yang dalam kendongan itu, pastilah Uwais al-Qarni dan Tholhah yang lena sangat tidur sebab cuaca yang sejuk.  Maka, seronoklah Mawaddah dan Balqis makan dan bergambar sakan.hehe..

2 comments:

  1. salam mawaddah..

    akak ada beli ring sling beberapa minggu lps. akak tak reti la pakai walaupun dah tgk videonya..huhu. shakir pun nampak mcm tak selesa dan tak suka je. nangis2 je dia duk dlm ring sling. cara akak tak betul kot. sudahnya ring sling tu suami akak yg guna kendong safiyyah :p. dulu beli pouch sling pun tak reti guna jgk :(. mawaddah mula pakai ring sling masa uwais umur brp?

    ReplyDelete
  2. wslm akak,

    mungkin akak boleh troubleshoot cara akak pakai..mula2 dulu mawaddah pn mcm akak gk, tp mawaddah search kt internet, do`s and don'ts ..then, baru selesa pakai...mawaddah mula pakai dr dalam pantang lagi..dlm umur uwais 20 hari sbb tak berapa larat nk asyik dodoi dia..dan uwais sgt suka kak..mungkin rs mcm duk dlm womb ummi dia...smp skrg, kl dlm ring sling, mmg dia tido..hihi...

    ReplyDelete