Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

December 14, 2010

14 December...`Ukasyah...

Ummi, ayah dan Uwais sayangkan `Ukasyah...InsyaAllah, ummi doakan agar kita semua bertemu semula  di jannah nanti ye sayang...Ummi tak mampu nak tulis panjang kali ini...Air mata mengalir tanpa dipinta...Hanya Allah saja yang tahu perasaan ummi dan ayah...`Ukasyah sentiasa hidup di hati ummi dan ayah...Tak pernah sekali pun ummi ayah melupakanmu..Renungan Uwais pada ummi membuatkan ummi menangis, sampai ummi cakap kat Uwais, `Uwais janganlah pandang ummi macam tu ye`...Sebab, renungan adikmu itu, sama macam renungan terakhir `Ukasyah pada ummi....Ummi sayang `Ukasyah...Ayah sayang `Ukasyah...Tapi Allah lagiiii sayang `Ukasyah...Semoga kita sama-sama peroleh keberuntungan di akhirat sana...I really miss you my little mujahid..

`Ukasyah, rindu pada `Ukasyah tidak berpenghujung...

Saat-saat bahagia bersama ketika bercuti di Tiara Beach Resort...

Kali terakhir `Ukasyah di rumah opah aki sebelum berangkat pulang ke kuantan...Selepas itu, hanya jasadnya sahaja yang ummi ayah bawa pulang ke rumah aki..

Opah aki yang sering merinduimu, menziarahi pusaramu tanpa jemu...


InsyaAllah, we will meet in Jannah...Once again, I love you with all my heart, `Ukasyah...

Al-Fatihah...

5 comments:

  1. Askum

    Moga ukht sekeluarga diberi ganjaran setimpal dirahmati selalu. Ana ada tanya soalan tentang bouncer di dua post yang lepas. Tetapi tidak ada jawapan dan tidak di approve komennya.

    ReplyDelete
  2. terima kasih..ohh ana dh approved komen tu,mungkin anti x perasan...ana pn dh jawab psl bouncer yg anti tny ana...yg tu bukan bouncer,tp GRACO swing...ana beli online...tp both baby ana x tido sgt dlm tu...nk main je bila letak kt situ..kl anti nk tau detail psl swing tu, anti email ana ye, puteri_iman07@yahoo.co.uk...bleh cite pjg skit...kl nk tgk gmbr penuh,ana bleh email..maafkn ana kl terlps pandang..

    ReplyDelete
  3. anti post comment dkt entri `hakikat sebuah kehilangan`..ana dh cek dan reply comment anti..

    ReplyDelete
  4. Sedih sangat baca ur entry today :((((,
    i almost menangis.......

    huf....sesak lah....

    Tapi u kuat and really supermom :)

    Tetap semangat ya.....:)

    ReplyDelete
  5. Salam..
    Terasa nak coretkan sesuatu...
    memang kita tak kenal tapi..salam taaruf..
    sedihnya cite akak..mngkin mcm ni sedihnya mak ana kehilangan 3 orang anak..sorang tak sempat bg nama n belum ada jantina,sorang lagi perempuan namanya ainsyah sorang lagi lelaki namanya adam...apa2 pon akak dan mak saya dah ada yang menanti...sudah ada zuriat akak di syurga..rezeki dari allah,tak semua dapat peluang cam ni...

    ReplyDelete