Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

June 30, 2009

Our Little Mujahid...

Baby sedang menghisap jari...inilah scan 4D...hidungnya seperti umminya...batang hidungnya seperti ayahnya...

Nampak tak kakinya yang sedang menendang ke arah atas??? subhanallah, comel sungguh kaki baby boy kami ni...inilah buktinya perut ummi yang slalo di tendang baby...

Insya-Allah, ini lah mujahid yang bakal ummi lahirkan nanti...nampak kan scrotum & penis nya...gembira kami sekeluarga kerana ummi bakal melahirkan anak lelaki...semoga baby jadi anak yang soleh & musleh...dapat memimpin dan menjadi contoh pada adik-adik dan tak lupa pada anak ammah juga...ammah adalah adik ummi, Balqis...

Alhamdulillah, sempurna sungguh kejadian anakku ini...macam tengah angkat takbir plak...nak solah dhuha kot baby ummi ni...ummi ayah suka sangat gambar ini...mulutnya munggil seperti opah...hidungnya campuran ummi ayah...sekali imbas seperti muka ummi....hehe...ayah jeles...ayah kata, dah lahir nanti baru tengok betul-betul...

Gambar ni menunjukkan femur length baby ummi...5.1 cm...estimated weight 1.251 kg..apalah yang yang sedang dibuat baby boy ni...


Video ni menunjukkan kakinya yang menendang...ummi ayah pun sangat suka akan video ini..perhatikan, raut wajahnya mirip siapa ye???



Ni video 4D baby boy kami...



No comments:

Post a Comment