Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary


Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..

Powered by Blogger.

June 10, 2009

Award from Ummu Huraiyah...


Salam..sudah lama rasanya Mawaddah tidak menulis di blog ini...Jazakillah kepada ummu huraiyah kerana sudi bagi award kat akak ye...Rasanya blog Mawaddah ni tak hebat mana pun, sekadar berkongsi pengalaman sebagai `married students`...

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini

  1. Mawaddah mengenalinya sebagai ummu huraiyah...
  2. Mawaddah mengenalinya melalui blog & kami tak pernah berjumpa...
  3. Ummu Huraiyah bakal menimang cahaya mata yang ke-2...
  4. Ummu Huraiyah seorang medic student di universiti timur tengah...
  5. Blognya sangat menarik...antara blog yang sering Mawaddah kunjungi...


Setiap blogger perlu menyatakan 10 fakta @ hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
  1. Saya seorang pelajar, anak, isteri dan bakal ibu muda...
  2. Mohd Hafiz is my beloved hubby...
  3. Mom-to-be this 9/9/2009...
  4. Nursing student @ International Islamic University of Malaysia...
  5. Saya seorang wanita yang aktif...dahulunya seorang atlit...tak reti duk diam, walaupun pregnant
  6. Saya suka decorate bilik dan buat handcraft...waktu kawin dulu pun saya buat sendiri souvenir dan hantaran...saya juga sukakan mesin jahit, tapi masih tak berpeluang untuk memilikinya...
  7. Saya sangat mahir memandu kereta auto, tapi tak suka pandu kereta manual...
  8. Saya seorang banyak cakap...tak kenal maka tak cinta...
  9. Suka bercuti di Cameron Highlands...terlalu banyak kenangan di situ...destinasi bulan madu kami...
  10. Saya sangat sayangkan keluarga saya..
p/s: Mawaddah tak tau nak bagi award kat sape lagi...hehe...

No comments:

Post a Comment