Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

March 15, 2011

Rindu Hafiz


Hafiz pergi kursus induksi di Ayer Keroh selama empat hari.  Waktu dapat tahu, Hafiz susah hati. Mawaddah pula gusar juga.  Masakan tidak, kami jarang sekali berpisah.  Ke mana saja bersama-sama. Apatahlagi, sejak ada Uwais ini.  Memang sekali pun tak pernah.  Pada mulanya Hafiz ingat nak bawa Mawaddah dan Uwais sekali tinggal di hotel.  Tapi rate hotel mahal sebab tengah cuti sekolah ini. Jadi, Mawaddah cakap dengan Hafiz, tak payah lah.  Lebih baik pergi bercuti.

Mawaddah rindu kat Hafiz lah. Uwais juga rindu sampai tak lena tidurnya. Asyik pusing ke  kiri kanan dan akhirnya menangis dengan mata yang masih pejam.  Alhamdulillah Mawaddah boleh pujuk Uwais.  Sebelum ini, memang Uwais nak ayah je pujuk dia.  Uwais, Uwais. Tak pernah Uwais meragam malam macam ni tau.  

Tadi, Hafiz call Mawaddah.  Katanya, hujung minggu ini akan ke Penang pula selama tiga hari mungkin. Rasa patah kaki sekejap bila Hafiz tiada, sebab Hafiz ringan tulang tolong jagakan Uwais dan uruskan rumahtangga.  Sekarang ini, Uwais pula asyik berkepit dengan Mawaddah.  Pegang je tangan umminya ini.  
Hafiz cepat balik tau.  Mawaddah dan Uwais rinduuuuuuuuuu sangat...Love you..

Pesan Ummi: Uwais, ummi dulu panggil ayah Hafiz tau.  Kenapa? Ummi pun tak tau.  Mungkin sebab ayah ni sebaya dengan ummi kot.  Uwais jangan rasa pelik ye.  Waktu baru kahwin tersasul-sasul mulut ummi ni panggail ayah Hafiz...

No comments:

Post a Comment