Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary


Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..

Powered by Blogger.

January 13, 2011

Mohon Keizinan...

Assalamualaikum...
Ramai pembaca yang minta izin dari Mawaddah untuk copy entry `SIDS & Stomach Sleeping`...Mawaddah berbesar hati sangat untuk mengizinkannya..Memang niat di hati untuk berkongsi dengan semua..Maka, ia menjadi hak kalian juga...Kalau boleh sebarkan pada yang lain juga ye...Semalam Mawaddah terbaca dari blog kak mieja yang anak cousin kak mieja meninggal kat rumah pengasuh kerana lemas tertiarap...Menitis air mata Mawaddah..Dengan lebih tepat lagi, berjuraian air mata...Rasa ingin terbang berjumpa dengan ibu bayi itu, memeluknya, tanpa berkata apa-apa...Sesungguhnya, Mawaddah pernah berada di tempat dia...Saat-saat yang sangat sukar buat seorang ibu terutamanya..
Mawaddah punya segunung harapan agar entri itu dapat memberi manfaat untuk semua...Ramai yang tak tahu...Ramai yang ingat bagus untuk baby dan paling Mawaddah risau, bila anak-anak ini dalam jagaan orang lain...Kalau ibu sendiri, memang Allah beri naluri yang kuat kan.  Anak terbangun, automatik kita akan teringat padanya...
Marilah kita semua berdoa agar Allah memelihara anak-anak kita...Sesungguhnya Dia lah sebaik-baik pemelihara..

p/s:`Ukasyah, ummi sangat rindukan `Ukasyah...

2 comments:

  1. Thanks Mawaddah.. kalau sempat i pun nak buat entry ni. My Ammar slalu gak tido meniarap ni. Lepas ni kena extra hati2.

    ReplyDelete
  2. salam Mawaddah..me nak copy n paste gak..memang ramai yg slh paham pasal tdo meniarap ni..thanks 4 sharing..

    ReplyDelete