Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

November 15, 2009

`Ukasyah Sudah Pandai Meniarap...

Amboi bulatnya mata `Ukasyah dapat meniarap


Tersenyum bangga. Hehe.


Muka tarik perhatian


Hari ini `Ukasyah yang 2 setengah bulan sudah pandai meniarap. Dia sentiasa berusaha untuk meniarap bila berpeluang. Semuanya bermula bila dia berusaha untuk meniarap tengahari tadi. Walaupun terpaksa dibantu ayah tetapi sangat bersungguh untuk meniarap. Hanya petang tadi baru `Ukasyah berjaya meniarap tanpa dibantu sesiapa. Bangun sahaja tidur terus ingin meniarap. Tak sabar sungguh anak ayah ni. Ummi yang excited terus mengambil kamera dan menangkap gambar `Ukasyah yang meniarap. Dengan muka comelnya, `Ukasyah cuba menunjukkan pada kami semua pencapaiannya. Pandai ye tarik perhatian. Nanti `Ukasyah bolehlah tunjuk kebolehan terbaru `Ukasyah ni pada atuk dan nenek. Mesti mereka tak sabar nak jumpa `Ukasyah minggu depan. Sabar ye atuk nenek. `Ukasyah pun rindu atuk dan nenek.

6 comments:

  1. eee...comelnye.
    erm kuat semangat ye 'ukasyah....

    ReplyDelete
  2. Rindu pulak dengan 'ukasyah..
    'Ukasyah teruskan usaha k... - pesanan dr makcik naddy =)

    ReplyDelete
  3. wah..cepatnya 'ukasyah meniarap! good job 'ukasyah! :)

    ReplyDelete
  4. to liyana:
    hehe..tengoklah tgnnya yg ke belakang tu...

    to naddy:
    `ukasyah pn rindu makcik tau...terima kasih sbb support `ukasyah

    to kak nadiah sidek
    aah tak sangka juga kami...dia dok mencuba je...hehe

    ReplyDelete
  5. salam mawaddah..suspen je ana baca ttg kesihatan ukasyah.Alhamdulillahi, Allah lindungi permata hati anti..smg Allah snts menemani dlm stiap pembesaran ukasyah,

    ReplyDelete
  6. to Nurtaqwa08:

    Ya Allah anti, ana pn rasa fobia sgt...betapa `ukasyah struggle nk bernafas...nak menangis ana...alhamdulillah, dlm kesusahan dan kesedihan, Allah sentiasa bersama kita...Allah dengar rintihan hambaNya...

    ReplyDelete