Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

October 14, 2011

Ayah Rindu Uwais...


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Semoga kalian semua berada dalam rahmat dan kasih sayang Allah.

Sudah sekian lama ummi tidak menulis, jadi terasa agak kekok untuk memulakan kembali. ^_^

Sejak akhir-akhir ini, ayah agak sibuk.  Setiap minggu on-call.  Macam minggu ini, ayah oncall malam tadi dan hari sabtu ni.  Lepas itu, hari isnin on-call lagi.  Ayah mengadu kat ummi tadi yang ayah rindu kat Uwais sebab ayah balik oncall je Uwais dah tidur.  Waktu ayah pergi kerja pun, Uwais belum bangun tidur lagi.  Kalau Uwais bangun pun, dapat main sekejap je dengan ayah.  Jadi tadi lepas dinner dengan ummi, ayah dok merancang nak kejutkan Uwais.  Nak main dengan Uwais lah kononnya, sekali ummi tengok ayah dah tertido. hehe.  Akhirnya, lentok sekali dengan Uwais.Ayah, ayah.

Ummi ada merancang nak bawa Uwais jalan-jalan hari ahad ini.  Kesian anak ummi asyik duduk kat rumah je.  Uwais doakan ummi dapat kereta baru ye, boleh ummi bawa Uwais jalan-jalan selalu. hehe. ameen.


1 comment: