Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary


Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..

Powered by Blogger.

October 4, 2011

Visa

Rentetan dari entri semalam, ramai yang bertanyakan ummi sebabnya.  Ummi segan nak cerita sebenarnya, tapi eloklah bercerita dari terus menimbulkan teka-teki.

Sepatutnya kami sekeluarga (ummi, ayah, uwais, opah, aki dan pak cu) akan berangkat ke China untuk urusan bisnes U Kids Mart dan Kedai Ummi Dot Com pada 6 Oktober ini.  Allah izin ada masalah kelulusan visa sebab Kedutaan China cuti seminggu tanpa notis.  Memang tak boleh nak ikhtiar cara lain dah.  Solusinya, kami terpaksa tangguhkan flight malam esok ke 10 November dan dikenakan RM1000 untuk caj pengurusan.  Sabar jelah kan.  

Tapi tak mengapa,Allah nak bagi rasa pengalaman autumn nak ke winter.  Agak sejuk cuaca waktu tu.   InsyaAllah, perancangan Allah yang terbaik.  Lagipun, keluarga ummi masih dalam kesedihan kerana Pak Cik kesayangan kami baru kembali bertemu Allah. Al-fatihah untuk Pak Cik yang telah kuanggap sebagai bapa keduaku..

4 comments:

  1. sabar itu ada manisnya...Allah tahu yg terbaik utk kita...Insyaallah

    ReplyDelete
  2. segala yang berlaku pada family kak mawaddah ada hikmahnya. semoga perniagaan terus berkembang pesat dan maju...Insyaallah

    ReplyDelete
  3. 0o..padanlah...seingat qila, qila rase mawaddah mmg dh dekat tarikh nk pegi sana..tibe2 tulis 10 nov..mcm pelik pulak.

    skg bru tau sebabnye..xpelah, prncgn Allah yg terbaik utk kite kn..(^__^)

    ReplyDelete
  4. waa... bisnes makin berkembang. semoga terus berjaya.

    ReplyDelete