Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

September 9, 2011

Uwais`s 1st Haircut

Model: Uwais al-Qarni
Tukang gunting rambut: Aki
Cameraman: Pak cu
Tukang pegang: Ummi
Tukang sorak: Opah dan Ayah

Pertama kali uwais menggunting rambut dan tukang guntingnya adalah aki. Waktu Uwais baru lahir, aki juga yang cukur rambut uwais. ummi ayah ingat, uwais akan meronta-ronta, tapi rupanya, uwais sgt baik dan memberikan kerjasama...Bila aki berhenti, dia nangis dan merengek minta aki sambung balik operasi menerangkan kepalanya...hehe.. Terpaksalah aki sambung balik...Ummi rasa kan, Uwais suka kerana getaran mesin pemotong rambut itu membuatkan uwais ngantuk.  Sampai kuyu dan layu je mata dia. Uwais syokkkkk  dan termenung je dia..hehe..
.






4 comments:

  1. comelnya uwais :) auni setakat hari ni dia tak gunting rambut lagi...rambut auni tak lebat, nipis je...

    ReplyDelete
  2. ya...Allah mawaddah dah macam muka...abang ukasyah dah bila tengok gambar ni...Subhanallah....comelnya uwais

    ReplyDelete
  3. bagus nyeee uwais ni. my cousin kalau nak gunting rambut dia menangis meronta-ronta :)

    ReplyDelete