Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Blog Archive

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary


Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..

Powered by Blogger.

November 17, 2012

Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan ke-5 Abu 'Ukasyah (Bahagian 1)

Abang, alhamdulillah, 17 November 2007 adalah tarikh kita walimah. Genap sudah 5 tahun usia perkahwinan kita. Syukur alhamdulillah, dikurniakan 2 mujahid dan seorang mujahidah, 'Ukasyah, Uwais al- Qarni dan 'Ulya Haniyya. Dikurniakan juga seorang anak ahli syurga. Walaupun ramai yang meragui keputusan kita untuk walimah di usia muda, alhamdulillah kita masih mampu membahagiakan antara satu sama lain dalam rangka mencari redha Allah.

Ummi tidak berkesempatan membeli hadiah sebab geng yang selalu tolong Ummi belikan hadiah untuk abang tiada kat Malaysia. Ummi Abah di Makkah dan Adik di Jordan. Along pula sibuk, tak sampai hati Ummi. Nanti Ummi Abah balik Malaysia, Ummi belikan hadiah untuk abang ye. Pending dulu ye abang.

Terima kasih di atas segalanya. Ummi mohon maaf dia atas segala kelemahan dan kekhilafan sepanjang menjadi zaujah abang. Moga Allah redha dan berkati baitul muslim dan baitul dakwah ini hingga ke syurga.




- Posted using BlogPress from my iPad (www.ukidsmart.com)

2 comments:

  1. hmm, my anniversary for also 5 years of marriage is yesterday. So amazed to see u having 3 children in 5 years, while i have a 3 years old son and I am not ready yet for second child for this moment :). Sure I wish to have another 5 children too hahaha but later lah :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah Ummi dan suami. Moga bahagia hingga akhirat. Amin amin amin

    ReplyDelete