Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

January 23, 2015

Tudung Budak/Tudung Baby



Assalamualaikum, siapa nak tudung selesa macam 'Ulya Haniyya, boleh beli kat @berryprecieux @berryprecieux ye. #bptudungulya ni senang sarung, one piece gitu. 

Material memang awesome, bahagian printed tu cotton swiss voile. Siapa peminat cotton pasti tau bestnye material ni &harganya.   


Tudung ni ada getah gitu, fleksibel kat muka dan melekap je. Ni alasan utama kenapa  'Ulya Haniyya nak tudung gini je. Rambut pun tak terkeluar. 

Don't worry Ummi, Mummy, Mak, Ibu, tudung ni mesra 'washing machine', mana mungkin Ummi Haniyya begitu rajin kan. Awning jenis foam dan tak patah.

Sesuai sangat nak hadiahkan pada anak saudara, anak sendiri, anak kawan, besar pahala tau

Ummu 'Ukasyah memang wrap comel sangat, boleh tengok di insta @berryprecieux k.      

Whatsapp Ummu 'Ukasyah 013-6329304. 

Ohhh nak beli esok pun boleh, Ummu 'Ukasyah nak buat promo di hari Jumaat yang barakah.







4 comments:

  1. salams H&M, comelnya tudung tu:)

    ReplyDelete
  2. baru notice nama anak kita sama... Uwais... tarikh lahirnya pun sama 16 September :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Alhamdulillah. Anak2 Malaysia semuanya. :)

      Delete