Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

December 31, 2014

Sekian Lama Ummi tak Drive


Sekian lama Ummi tak drive kan. Lepas convo 2010, Ummi stop driving. Manja betul dengan Ayah kan. Lepas itu, Ummi pregnant, bersalin, pregnant, bersalin lagi lah malas kan. 
Hujung 2014, Allah murahkan rezeki untuk tambah kereta besar sikit. Ummi pun memang perlu sangat sebab nak hantar Along ke tadika kan. Ummi nak pergi usrah pun lebih mudah, tak perlu angkut semua.😅 Maka, bermulalah episod Ummi ku, driver ku. Panjang lah langkah Ummi lepas ini. Hehe. Moga banyak kebaikan yang Ummi dapat laksanakan bila Ummi dah mula bawa kereta balik ni.

2 comments:

  1. Alhamdulillah kerja lagi mudah la lepas ni. :)

    ReplyDelete
  2. Ha, boleh lawat akak lah nanti hehehe...

    ReplyDelete