Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary

Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..
Powered by Blogger.

December 17, 2012

Mesin Jahit NV50 Idaman Kalbu

Alhamdulillah, Ummi bersyukur sangat, dengan izin Allah, Ummi dapat memiliki mesin jahit idaman Ummi.  Sudah lama punya keinginan ini tapi sering kali Ummi mengutamakan keperluan anak-anak dahulu.  Ya, Ummi suka menjahit, suka kraftangan, suka fabrik cotton.  Mungkin ini diwarisi dari Opah yang pandai jahit (Ummi tak pandai).  Waktu kecil-kecil dulu, bila Aki balik je selalu tengok kami berbaju baru.  Memori yang paling Ummi tak lupa bila Opah jahitkan gown princess yang kembang tu dengan ribbon besar yang diikat di belakang.  Itu kan baju idaman semua budak perempuan. hehe. Tambahan pula bila Haniyya lahir, terasa keperluan nak ada mesin jahit ni sebab banyak nak buat projek menjahit untuk dia.

Berkat titik peluh bekerja, Ummi dapat juga mesin jahit NV50.  Semoga Ummi dapat share dengan semua projek-projek yang Ummi bakal buat nanti. Moga bermanfaat.
Uwais nak juga bergambar dengan mesin jahit Ummi.

No comments:

Post a Comment