Abu `Ukasyah

Abu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Ummu `Ukasyah

Abang, Happy Anniversary

Abang, Happy Anniversary


Kedai Mawaddah & Hafiz

Ummi ayah sentiasa merinduimu sayang..

Powered by Blogger.

October 13, 2012

Tumpang Iklan www.ukidsmart.com

Assalamualaikum,

Kini ukidsmart.com telah menambah pelbagai produk baru termasuk keperluan untuk ibu-ibu yang menyusukan anak-anak.  InsyaAllah, sedang gigih update sikit demi sedikit. Menjadi ibu yang bekerja dari rumah ini bukan mudah sebab bekerja sekali dengan anak-anak. ^__^ 


Produk terkini adalah Mimijumi Baby Bottles yang sangat comel.  Ini gara-gara Haniyya `nipple confusion` setelah memberikan EBM dengan bottle Avent (Haniyya underweight, Ummi top up dengan EBM).



Mimijumi Baby Bottle  

Mimijumi Baby Bottles sangat mirip 'breast' ibu dari segi warna dan teksturnya dan sangat mudah untuk dibasuh, tidak seperti botol susu Breastflow-The First Years. Sesuai dengan motonya, "Simple but extraordinary".

Apakah Kelebihan Mimijumi?

1. Material botol ialah Grilamid TR. Iaitu lebih baik dari plastik PP, PES, PC
2. Desingn menyerupai mothers breast untuk elak nipple confusion 
3. Botol boleh tahan 3 tahun.  
4. Boleh sterelize 10,000 kali tanpa masalah. Cuma skid bottom(yg warna merah di bawah botol) perlu ditanggalkan jika mahu sterelize botol. 
5. Nipple tahan 6- 8 bulan(hanya untuk yg guna 100% breast milk sahaja). Nipple mempunyai 2 size iaitu flow 1(0-6 month) & flow 2 (6 month above). Replacement nipple hanya ada untuk flow 2. Puting flow 1 datang dengan botol sahaja. 



Packaging Bottle ini sangat menarik dan cantik, mmg sayang sangat nak buang.




Produk-produk Mimijumi

1) Mimijumi NOT SO HUNGRY BOTTLE 120ml/4fl oz (RM68)
2) Mimijumi VERY HUNGRY BOTTLE 240ml/8fl oz (RM87)
3) MIMIJUMI Replacement Nipple Flow 2 (Double Pack) (RM43)
4) Pembelian 2 produk ke atas akan mendapat Poslaju Percuma.

#Khusus untuk blog reader & follower "Buatmu Anakku", jika inginkan harga istimewa, mohon email admin ukidsmart@gmail.com .



Anbebe Baby Seat with Free Play Tray (RM180 & FREE DELIVERY for Peninsular Malaysia)

Anbebe Baby Seat ini besar sedikit dari Bumbo Seat dan ada 3 holes dekat base tempat duduk (boleh lihat gambar di atas). 'Play Tray' diberikan secara percuma.  FREE DELIVERY untuk Semenanjung Malaysia.  Harganya RM180.  Harga biasa RM199.90 . Sangat berbaloi untuk memilikinya.Terdapat 3 warna seperti gambar di atas ye.

# Jika ingin buat reservation atau pembelian boleh email admin ukidsmart@gmail.com . Jika ada pertanyaan pun boleh email juga.

Sekian terima kasih,
-Admin www.ukidsmart.com-



No comments:

Post a Comment